lekker weer, werken en huisje gekeken! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van michelenannemieke - WaarBenJij.nu lekker weer, werken en huisje gekeken! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van michelenannemieke - WaarBenJij.nu

lekker weer, werken en huisje gekeken!

Door: annemieke

20 Juli 2008 | Nederland, Amsterdam

Hallo allemaal!

Vandaag al een huisje bekeken.Het huisje is erg mooi en ligt bovenin aan de rand van het eiland.Om het hele huis is een balkon en je hebt een uitzicht over de oceaan.Klinkt goed toch? We gaan er even goed over nadenken want het is wel een eind naar boven, en beneden, lopen aangezien we allebei geen rijbewijs hebben.Verder zijn we lekker aan het werk bij de Ecolodge en als we vrij zijn lopen we een trail of zoeken we het water op. Er is nu een strand op dit moment en ze hebben ook ergens anders een stuk water afgezet met rotsen zodat er een soort van zwembad in de oceaan zelf is gecreerd. Erg mooi en ik snap niet dat ze daar nu pas zijn opgekomen om dit te maken. Erg fijn jullie reacties te lezen en we hopen binnenkort ons eigen internet te hebben zodat we vaker van ons kunnen laten horen en er foto's op te kunnen zetten. Allemaal een dikke kus en veel liefs van ons!

• 21 Juli 2008 - 16:17

10eke:

Leuk een nieuw berichtje! Dus al huisjes kijken. Was er ook ruimte voor bezoek? Klinkt allemaal heerlijk. Onze vakantie zit er net weer op, we zijn gisteren thuisgekomen. Nog een beetje bijkomen, gelukkig heb ik daar nog even de tijd voor. Veel plezier daar en ik kijk uit naar nog meer verhalen en foto's. Zijn jullie al aan het skypen?
    Liefs, Tineke.

• 23 Juli 2008 - 06:50

Klus Ka:

hallo lieve beiden!!
    Klinkt allemaal erg goed!! en een strand; beter!! :-)
    Hier in Ern'em nog een paar dagen klussen en dan zondag over!! Mieke, ik denk dat jij t ook wel mooi zult vinden, het is nml best ouderwetsig, maar wel soort van strak. Kom over een paar jaar maar eens kijken haha. Ik heb trouwens foto's op Hyves gezet.
    Succes daar en met de huis-beslissing.
    Liefs grts Karin

• 23 Juli 2008 - 19:46

Inge:

Even een berichtje van mij... weten jullie al of jullie het huisje nemen? Ben benieuwd naar de foto's!
    Alles nog rustig in huize Stekelenburg...
    groetjes!

• 19 Augustus 2008 - 08:47

Marco:

hey miggel!

nou moet je me toch eens vertellen wat je allemaal doet bij die ecolodge.
    wel een cool huis trouwens, daar moet je dat stuk klimmen maar voor over hebben :P

groetjes!