Wij zijn nu echt Antillianen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van michelenannemieke - WaarBenJij.nu Wij zijn nu echt Antillianen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van michelenannemieke - WaarBenJij.nu

Wij zijn nu echt Antillianen

Door: Michel en Annemieke

24 Juli 2008 | Nederland, Amsterdam

Het is een feit; de papieren zijn binnen, dus nu zijn we echte Antillianen. Verbazingwekkend genoeg, direct en snel geregeld!

Hetzelfde geldt voor woonruimte; vanaf half augustus gaan we verhuizen naar ons nieuwe huis; een 1 bedroom-cottage aan de rand van het eiland met uitzicht over St. Eustatius, St. Kitts, Nevis en ga zo maar door! Geweldig huis en zelfs ruimte voor bezoek!! Binnenkort komen de foto's van het huis, de uitzichten en de rest van het eiland. De volgende stap is het halen van een rijbewijs en het kopen van een auto; ook hiervoor zijn de plannen al vergevorderd.

Dan nog even een huishoudelijke mededeling; het telefoonnummer wat we iedereen hebben gegeven werkt niet meer; het juiste nummer is 00599 416 5752. Momenteel werkt dit ook niet optimaal aangezien we bij de Ecolodge geen bereik hebben.

Tot snel!

• 24 Juli 2008 - 20:21

Renate En Olaf:

Hej wat cool! Goed om te lezen allemaal! We wachten op de foto's van het huis!
    Fijn dat het goed gaat met jullie!
    Kus van ons!!

• 25 Juli 2008 - 08:45

Aleks En Sigrid:

Dus - antillianen - nog even en al die zon heeft jullie waarschijnlijk ook de huidskleur gegeven die daarbij past.

Leuk dat jullie binnenkort een huisje hebben en straks misschien ook een rijbewijs + auto! Klinkt allemaal erg goed!

• 25 Juli 2008 - 12:50

Joram:

eeee swa,
    Alles goed daar? Een huis geregeld, rijbewijs halen op een eiland van 1400 man...Hmmm Ik hoop niet dat je dan ook in Nerderland de weg op mag (heb het idee dat als ze daar met de auto afslaan hun hand nog uitsteken ). Maar klinkt allemaal goed !

• 25 Juli 2008 - 13:43

Inge:

Hoi!
    Is dat het huis uit het vorige bericht? Wacht op de foto's! Gaat allemaal voorspoedig dus! Fijn hoor!
    Dikke kus,
    Inge

• 25 Juli 2008 - 15:02

Froukje En Hidde BSO:

Hoi Annemieke, Groetjes van ons uit leeuwarden, klinkt goed allemaal, wat een schitterend eiland.

• 25 Juli 2008 - 18:26

Mariette:

Nog maar 1 nachtje slapen:)

Tot morgen...

Liefs Mariette

• 27 Juli 2008 - 13:50

Opa Swam.:

prachtig,dat alles zo vlot verloopt.Eiland van onbeperkte mogelijkheden.? Gelijk een vila, auto in zicht.
    ga zo door, blijf gelukkig.Tot nader Groeten.

• 28 Juli 2008 - 21:07

Erna:

Ik kijk uit naar de eerste foto's van jullie droomhuisje. Mijn conditie probeer ik op peil te houden zodat de klim naar boven voor mij een makkie wordt. Het is iderdaad erg moeilijk om kontakt met jullie te krijgen.
    Geeft niet een briefje schrijven blijft ook leuk.Liefs mams

• 29 Juli 2008 - 10:12

Hanny Eefting:

Hallo annemieke en Michel.

Ik heb gelezen dat je het hebt overleeft in het vliegtuig,goed hoor!!! Ik lees dat jullie al een eigen huis krijgen.Het klinkt allemaal goed!

veel liefs Hanny

• 29 Juli 2008 - 21:29

Hilda:

Antillianen? Dan moeten jullie het wel wat kalmer aan gaan doen hoor!Het is niet bij te benen, een huis , rijbewijs, auto, ben benieuwd wat er nog meer in aantocht is. Kunnen jullie niet gelijk een familiehuis aanschaffen? In ieder geval heel benieuwd naar de foto's Liefs Hilda en Ruud

• 30 Juli 2008 - 07:27

Robbert En Jetty:

Dag lieve luitjes,

wat een veranderingen allemaal in die korte periode dat jullie daar zijn..Wij zijn blij te horen dat jullie het goed maken. Hier ook alles zijn gangetje. Robbert zit nu in LA. Heeft gisteren voor het eerst van zijn leven een aardbeving meegemaakt!!
    Snel komt er een langere mail op jouw email Annemieke.

Dikke kus van ons 2en

• 31 Juli 2008 - 11:25

Nienke:

Wie had dat toch gedacht... Annemieke en Michel als echt Antilianen... fantastisch!!! Ben erg benieuwd naar het huisje en wens jullie veel succes met de rijlessen. Hopelijk doen jullie het een stukje sneller dan ik want ik heb pas na 4x afrijden mijn rijbewijs gehaald. Maar ik geloof dat het daar wel wat makkelijker zal gaan ;-)

Dikke kus!!!

• 01 Augustus 2008 - 19:01

Evelyn:

Hee Mich en Annemiek,
    Top om te lezen dat je je vliegangst aan de kant hebt gezet om deze geweldige kans te benutten Annemiek. Mich ga je echt je rijbewijs halen? De wonderern zijn de wereld nog niet uit. Heerlijk om jullie zo te volgen en ik weet zeker dat het allermooiste nog komt voor jullie. Geniet ervan.
    Liefs Evelyn

• 14 Augustus 2008 - 19:42

J.A.Deurloo:

Hallo Michel en Annemiek
    Wanneer verwacht je ons dan in het gastenverblijf?
    Mooi plekje, geniet er ook lekker van.
    Co en Lien

• 21 Augustus 2008 - 18:17

Ciska:

He daar!!

Mooi plekje (zullen we ruilen?) Ik ben blij dat alles goed is gegaan tijdens de vlucht Annemieke!!
    Ik ben aangenomen bij de concurent van SKL en mijn examendossier is goed gekeurd!! Nou veel plezier daar en ik ben wel jaloers op het mooie weer!

Doei doei groetjes Ciska