De eerste visite en de eerste foto's - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van michelenannemieke - WaarBenJij.nu De eerste visite en de eerste foto's - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van michelenannemieke - WaarBenJij.nu

De eerste visite en de eerste foto's

Door: Michel en Annemieke

01 Augustus 2008 | Nederland, Amsterdam

Gisteren alweer de eerste visite zien vertrekken met het vliegtuigje van Winair! Mariette, het nichtje van Annemieke, was een paar daagjes op vakantie vanuit New York voordat ze weer huiswaarts vertrekt naar Nederland. Was heel erg gezellig en volgens mij vond ze het allemaal geweldig! Zoals verwacht hebben de dames genoten van het strand (die er momenteel wel is!), snorkelen, zonnen en heel, heel veel(en dan bedoel ik ook echt heeeeeeeel veel) bijpraten. Jammer dat het zo kort was....

Op veler verzoek en omdat we er zelf ook heel blij en trots op zijn, hebben we nu ook foto's van onze geweldige huis op Saba; The Rockwall Cottage, waar we vanaf 12 augustus gaan wonen. Foto's van het huis en de uitzichten staan hieronder!

Vanaf die datum is ons adres als volgt;
Michel en Annemieke
The Rockwall Cottage, Johnny's Ground
Booby Hill, Saba, N.A.

• 01 Augustus 2008 - 19:12

Sjoukie:

wauw, dat ziet er goed uit!!!!

• 01 Augustus 2008 - 19:21

Wendy:

Wat een gaaf huisje hebben jullie nu en wat een prachtig uitzicht geweldig. Leuk om foto's te zien.

• 01 Augustus 2008 - 20:13

Joram En Inge:

cool!

• 03 Augustus 2008 - 10:57

Jessie:

Hey!

wat gaaf allemaal zeg! mooi dat het allemaal zo goed gaat! en wat is Saba mooi!

groetjes,

Jessie

• 05 Augustus 2008 - 11:13

Jimbo:

wat een huis, wat een uitzicht, wat een lul ben je ook:-)(sorry..een beetje jaloers).
    Hoi Annemieke, lieverd, hoe is het met jou??
    Maar ziet er geweldig uit daar!!

• 05 Augustus 2008 - 12:37

O En R:

Jee wat een uitzicht..gaaf hoor!

• 05 Augustus 2008 - 12:38

O En R:

Jee wat een uitzicht..gaaf hoor!

• 05 Augustus 2008 - 17:28

Korrie:

hallo annemieke en michel,
    Wat een geweldig huisje, ik kan me voorstellen dat jullie deze uitdaging aan gaan ik vindt het supercool!
    Je kunt van deze uitzichten prachtige schilderijen op jouw manier maken annemieke!
    Heel veel succes en je hoort snel meer van mij.
    Liefs Korrie.

• 05 Augustus 2008 - 19:51

Melanie:

Wat een geweldig uitzicht damn i'm jalous

• 06 Augustus 2008 - 13:45

Ruud En Hilda:

Wat een leuke berichten allemaal! En straks nog een eigen huis: prima. Zo'n uitzicht wil iedereen wel. Veel succes en vooral geluk!!!

• 06 Augustus 2008 - 17:51

Ka:

wauw wat een uitzicht vanaf jullie huisje zeg! geweldig! enne zie ik daar een korte broek :D hihi

• 07 Augustus 2008 - 18:14

Hanny :

Wat een leuk huisje en een heeeeel mooi uitzicht.
    Wat leuk dat er al visite is geweest.
    groetjes en liefs Hanny

• 08 Augustus 2008 - 15:52

Ma En Pa Deurloo:

geweldig hoor, het huisje en het uitzicht.
    geniet er maar van.
    (welk huisje kunnen wij
    huren?)

• 09 Augustus 2008 - 20:47

Paula :

Hé Mieke!!
    Het ziet er echt super uit daar! Wow wat een mooi huis, ennnnn dat uitzicht!!! :)
    Werken jullie allebei bij t zelfde bedrijf? En wat doen jullie dan?
    Heel veel succes!
    x

• 10 Augustus 2008 - 09:38

Robbert En JEtty:

Hey lieve luitjes, hoe is het er allemaal mee? Hier gaat alles goed. Robbert is net een week terug uit LA. Heeft daar een aardbeving meegemaakt. Spannend he!! Verder zijn wij druk met inpakken voor de verhuizing van vrijdag 29 augustus aanstaande...Lekker gepland, want de 30e gaan wij een week op vakantie, dus dat wordt even een dag goed buffelen.
    Stuur snel een email..even wat persoonlijker he!! Het ga jullie goed en tot snel, xxxRobbert en Jetty

• 10 Augustus 2008 - 19:10

Giel:

Hallo!
    Mama heeft jullie geprobeerd te bellen, maar kreeg jullie niet pakken. Welk nummer moet ze nu precies intoetsen? In ieder geval wilde ze even laten weten dat ik op 6 augustus ben geboren! Alles is ok!
    groetjes Giel Stekelenburg

• 11 Augustus 2008 - 10:23

Sjoukje:

Annemieke, check even met heel veel spoed je hotmail!!! Ik heb nieuws voor je:)

• 11 Augustus 2008 - 18:04

Sjoukje:

morgenochtend offcieel hoor, maar uuuhm even iets anders, die landingsbaan!!! als je op het strand staat kun je het vliegtuig bijna aanraken!!!

• 12 Augustus 2008 - 20:12

Inge:

Ik heb jullie wat foto's gemaild hoor...
    Vanaf mijn werk-mail, dus misschien staat het bij je spam...?
    groetjes!
    Inge

• 15 Augustus 2008 - 21:55

Inge:

missen jullie LL al?

• 17 Augustus 2008 - 09:55

Thys De Koe:

Thys vond het prachtig om te zien waar je nu woont. Om jaloers op te worden. Hij mist je wel op de Tovertuin. Annemieke was toch wel een hele lieve juf.
    Dikke kus.

• 23 Augustus 2008 - 19:28

Renate:

Al foto's van de binnenkant??

• 24 Augustus 2008 - 17:14

Homme En Imie:

Hoi, Annemiek en Michel, hier een berichtje uit Goutum.We zijn net thuis van het verjaardagsfeest van je moeder[julie ook nog gefeliciteerd hoor!!]Het was gezellig, met liedjes gezongen door Jack met begeleiding van een gitarist.We hebben buiten gezeten en ook gegeten, was zeer gezellig.Annemiek ook nog gefeliciteerd met je niewe baan hé.We hebben jullie belevenissen en fotoos net bekeken op jullie site.ziet er allemaal goed uit.Spannend allemaal hoor.Veel plezier gewenst en de groeten van Homme en imie.