Ontwikkelingen, ontwikkelingen, ontwikkelingen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van michelenannemieke - WaarBenJij.nu Ontwikkelingen, ontwikkelingen, ontwikkelingen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van michelenannemieke - WaarBenJij.nu

Ontwikkelingen, ontwikkelingen, ontwikkelingen

Door: Michel en Annemieke

24 Augustus 2008 | Nederland, Amsterdam

De ene verandering na de andere; eindelijk weer warm douchen, internetten en televisiekijken in ons nieuwe huisje. Nog wel bezig alles een beetje in te richten en ons eigen te maken. Dit is niet altijd even makkelijk aangezien er geen HEMA, Praxis, Bijenkorf, V&D of Xenos is, waar even wat spullen te halen zijn. Het hangt af van wat er toevallig het eiland op komt, wat anderen nog voor je in de aanbieding hebben of welke eisen je stelt.

Ander erg belangrijk nieuws is natuurlijk dat Annemieke de baan heeft gevonden en gekregen die ze graag wilde; sinds vorige week mag ze elke dag doorbrengen tussen de kleintjes van Saba bij de Daycare. De Daycare is aan de andere kant van het eiland (in het dorp The Bottom) wat betekent dat de rijbewijzen, en bijbehorende auto, toch echt werkelijkheid moeten gaan worden. Tot nu toe betekent dit voor Annemieke elke dag liftend naar het werk en voor Michel elke dag een half uur lopend tegen de berg op; goed voor de lijn en de zwembandjes zullen we maar zeggen!

Naast werken en verhuizen, maken we ook nog tijd voor belangrijke zaken; Afgelopen week de 1064 treden van de Mount scenery beklommen om op 877 meter de hoogste plek van het Koninkrijk der Nederlanden te bereiken; een klim die de zweet, spierpijn en modderpoten meer dan waard is. En enkele dagen later lag Michel 895 meter lager op 18 meter onder water te kijken naar haaien, pijlstaartroggen, kreeften en schildpadden. Daarnaast mogen we morgen de eerste visite verwelkomen in ons nieuwe huis; Sjoukje en Sjoerd komen een weekje naar Saba om vervolgens nog een week te gaan strandhangen, surfen etc. op Sint-Maarten.

Allemaal bedankt voor jullie reacties en binnenkort meer vanaf Saba!

• 25 Augustus 2008 - 08:34

Jessie:

SUPER!!!!!

• 25 Augustus 2008 - 08:40

Wendy:

Annemieke gefeliciteerd met je baan wat super zeg. Zo te lezen hebben jullie het enorm naar jullie zin daar.

Groetjes Wendy

• 26 Augustus 2008 - 11:59

Jetty En Robbert:

Lieve luitjes

blij te horen dat alles goed gaat bij jullie. Hier gaat ook alles z'n gangetje...We kijken er naaruit jullie weer eens te zien.

GRxxJetty en Robbert

• 27 Augustus 2008 - 18:17

Joram En Inge:

Hoi!
    Leuk om af en toe even te lezen wat jullie zoal bezig houdt!
    Succes met je nieuwe baan Annemieke! Dat heb je snel geregeld zeg!
    Heel veel kleine kusjes van Wessel en Giel!
    (als je ze even wilt zien, kijk dan even op m'n Hyves voor een filmpje!)

• 30 Augustus 2008 - 10:29

Hilda En Ruud:

Hoi lieve mensen,
    Fijn om te horen dat jullie het zo naar je zin hebben en Annemieke, goed van je dat je al zo snel een baan hebt gevonden.Ze zullen vast verkikkerd op je worden al die kleine bruine 'schatjes'.Binnenkort zal ik nog wat foto's opsturen van jullie afscheidsfeestje.
    Veel liefs van ons.

• 30 Augustus 2008 - 14:04

Opa Swam:

Het boek"Saba en het leven op Saba door A. en M.neemt steeds grotere vormen aan.
    A-prachtig om te kunnen bijdragen aan de ontwikkeling van de kleine Saba,s Sukses er mee.Hoor nog wel van
    jullie over onze afspraak.
    Groeten Opa.

• 31 Augustus 2008 - 09:01

10eke:

Leuk weer een verhaaltje! Fijn dat je een baan hebt gevonden Annemieke, heb je snel geregeld! De foto's zijn prachtig. Het lijkt mij ook wel wat om die berg te beklimmen.
    Kus, 10eke!
    P.S. Vandaag is het hier weer een dag erg mooi weer, 29graden!

• 31 Augustus 2008 - 09:32

Renate En Olaf:

Super mooie foto's zeg! En top van je baan A! En nu dan op voor de rijbewijzen!
    kusje van Liv en ook zegt ze hetvolgende: Abaaabaabaa,daaadaadaa,jaajaajaa!
    Groetjes en liefs van ons!

• 31 Augustus 2008 - 09:40

Peter:

hoi leuk te lezen dat het daar goed gaat daar op saba. Annemieke gefeliciteerd met je nieuwe baan. Het wordt nu dan echt tijd voor de rijbewijs met de auto. Hier in Hengelo gaat het ook priema ik heb gister net een nieuwe motor gekocht. Aleen het weer is de laaste weken niet zo mooi als daar.

• 01 September 2008 - 10:49

Hanny:

gefeliciteerd met je baan Annemieke! en hoop dat je er nog lang mag werken, nu je rijbewijs nog en een auto dan is het hele maal klaar.

groetjes Hanny

• 01 September 2008 - 18:13

Aukelien:

He lieve Annemiek hoe bevalt het je daar?er is een kaart voor je onderweg.:)zal wel ff duren voordat je em daar hebt gekregen.liefs Aukelien.

• 02 September 2008 - 17:04

Aleks En Sigrid:

Fijn dat alles zo goed gaat! We hebben net onze vakantie achter de rug in het prachtige zuid limburg (jullie weten wel - de gele anemoon) en hebben daar op het hoogste punt van Nederland gestaan - wel 321 meter - met een iets minder spectaculair uitzicht dan jullie mount scenery (dikke toeristen met kinderwagens enzo). Daaaaag!